Junk Food – člověk který alespoň trochu ovládá anglický jazyk, se zaručeně trochu nad tímto slovním spojením zarazí. Toto spojení by se dalo charakterizovat jako „Nezdravá strava“. Co vedlo zakladatelky této módní značky Natalii Grof a Blaine Halvorson k tak zvláštnímu, na první pohled nic neříkajícímu názvu? Dvě mladé nadějné návrhářky se shodují v pohledu na nynější svět, který je podle jejich slov plný nezdravých věcí.
„Nezdravý stres, nezdravé jídlo a nezdravý celkový životní styl vytváří nepříliš vhodné prostředí pro mladé lidi.“
Dámy zároveň tvrdí, že Amerika je plná bručounů, proto se snaží použít retro-styl ve spojení s komiksovými obrázky, jež mají jeden hlavní cíl a to pobavit lidi, kteří procházejí ulicí. Zejména trička obsahují obrázky komiksových postaviček, ověnčené zábavnými texty mají tento úkol splnit. Pokud hledáte eleganci, porozhlédněte se jinde, pokud však vidíte svět očima optimisty a chcete rozdávat úsměv, pak se Vám kolekce Junk Food zalíbí.
Junk Food miluje hravost
Ne každý vyhledává elegantní módní kolekce od Armaniho či Gucciho. Na světě je spousta mladých, kteří více než eleganci ocení hravost a jednoduchost, která hraničí se sportovním oblečením. Mladí lidé jsou hraví, proč by neměla taková být i jejich móda a jejich styl?
Návrháři značky Junk Food sázejí převážně na syté a jasné barvy nejen materiálů, ale také všech potisků, které ve většině případů zabírají celou přední část triček.
Nové kolekce Junk Food pro mladé
Junk Food vyrábí trička, mikiny, kalhoty jak pro mladé holky, tak pro mladé kluky. Nabízí se hned několik kolekcí, z nichž některé jsou méně vtipné, jiné více. Mezi nynější zábavné kolekce patří: Junk Food Character, Junk Food Retro, Junk Food Super Heroes, Junk Food Original. Firma nabízí rovněž rockové motivy a motivy baseballových klubů.
Hledám pana perfektního
Potisk „Looking for Mr.Perfect“ se stal nejoblíbenějším potiskem na dámská trička. Klasická ukázka, že vtipný, hravý styl u mladých lidí vítězí. Vtipné potisky triček se pak staly inspirací pro mnoho módních značek pro mladé, například New Yorker, Kenvelo, které rovněž sklízí úspěch především díky pestrým módním barvám, hravému stylu a provokujícím nápisům.
Reference? Paris Hilton!
Když Blaine a Natalie v roce 1998 zakládaly značku s nepříliš znělým názvem, která vzbuzovala ve světě uznávaných návrhářů spíše výsměch, než nebezpečnou konkurenci, určitě nepočítali, že za pouhých 10 let jejich značka bude oblékat takové jména jako Paris Hilton, Hayden Panetierre a Ludvine Sagnier.
Svět se čím dál více zjednodušuje, proto i ve světě módy nyní vládne jednoduchost, sportovní styl se dostává do popředí oproti stylu decentnímu, hravý styl vládne stylu nenápadnému. Junk Food nyní zcela jistě souznívá s požadavky mladých lidí na módu, proto je na té nejlepší cestě rozvinou svou působnost ještě mnohem dále. Když si 16-ka na sebe obleče tričko s nápisem „Hledám pana perfektního“ určitě tím nechce říct, že ho hledá, ale dokáže tímto tričkem vyčarovat úsměv nejednomu člověku. Pro pozvednutí nálady je tato móda více než vhodným lékem, proto si lze jenom přát, aby trička s podobným potiskem nosilo více lidí, nejen těch mladých.
Comments (0)