Značka Giorgio Armani se stala symbolem krásy a noblesy, která tak často čiší z většiny modelů spadajících pod tuto módní ikonu. Itálie zdaleka není pouze rájem křupavé pizzy a lahodných špaget, ale především světoznámá velmoc co se týče elegantní módy. Mezi hlavní pilíře italské módy patří kromě módní značky Gucci a Roberto Cavali také značka Giorgio Armani, v jejímž čele samozřejmě není nikdo jiný než samotný Giorgio Armani.
Mladý a nadějný Giorgio Armani
Vyčítáte si občas, že jste neposlechli své rodiče, když Vás hnali na nějakou školu? Pak se netrapte, nadějného Armaniho se rodiče také snažili přesvědčit, ať jde studovat medicínu. Mladíkova víra v jeho umělecký talent byla však silnější, proto zanechal studia medicíny a začal se věnovat módě. Jeho prvotní tvorba pod záštitou firmy Cerruti sklidila velký úspěch, a takto Armaniho dráha začala.
Oblečení Armani začíná stoupat na vrchol
Náš ambiciózní mladík měl už dost toho, že pracuje pod nějakou značkou, proto se rozhodl založit svou vlastní. Značka Giorgio Armani byla založena v roce 1973 a postupem času si získávala stále větší pozornost lidí, kteří toužili po neotřelých módních kolekcích. Za pár let byl Giorgio Armani pasován na krále italské módy, jelikož se stal jedním z nejvýznamnějších, nejvlivnějších a samozřejmě nejbohatších návrhářů.
Návrhář a podnikatel Giorgio Armani
Není nad to spojit příjemné s užitečným. Srdcem byl Giorgio Armani vždy návrhářem, který do svých modelů dává celou svou duši a svůj přirozený talent, který obdivuje tolik lidí po celém světě. Armani je znám především svými pánskými kolekcemi, nicméně oblast jeho působení se značně rozšířila. Bez nadsázky by se dalo říci, že značka Giorgio Armani se opravdu stala gigantem na poli s módou, módními doplňky, brýlemi, kosmetikou a také parfémy. Telentovaný Ital se také nechal slyšet, že má v plánu otevřít síť luxusních hotelů. Můžete vidět že značka Giorgo Armani již není pouze módní značkou.
Giorgo Armani myslí na všechny
Fakt, že se hodnota obchodní značky Giorgo Armani za poslední léta mnohonásobně zvýšila nic nemění na tom, že Armani stále trvá na svém a to, aby jeho modely byly dostupné pro všechny sociální skupiny lidí. Zaměřuje se nejen na dámskou módu, ale samozřejmě i na pánskou a dětskou. Dnes pod firmu Giorgio Armani spadá hned několik módních značek – Giorgio Armani, Armani Collezioni, Emporio Armani, Armani Jeans, Armani Junior, Armani Exchange a Armani Casa. Výjimkou není ani komplex nabízející ubytovací služby pod značkou Armani Hotels nebo řada exkluzivní kosmetiky Armani Cosmetics, kterou ve svých buticích nabízí kosmetická společnost L’Oreal.
Kolekce oblečení symbolizující italskou dokonalost
„Cíl, kterého se snažím dosáhnout, je vytříbit lidem jejich styl skrze mé oblečení aniž by se z nich staly oběti módy.“
Tato slova, která italský návrhář pronesl vyústila v drobné nepokoje mezi návrháři, kterých se výrok dotkl, jelikož se domnívali, že se Giorgo snažil vylíčit ostatní návrháře jako lidi, kteří se vůbec nezajímají o vkus běžných spotřebitelů. Kdo ví zda tyto věty byly takto zamýšleny, ale všichni víme, že se říká: „Na každém šprochu, pravdy trochu“. Umělec ze světa módy tvrdí, že jeho návrhy jsou ovlivněny tím, čím se nechávají inspirovat ostatní lidé. Zdůrazňuje především pohodlnost a eleganci hlavních částí jeho modelů.
Italský mladík si nakonec díky svému talentu a schopnosti vcítit se do módních potřeb zákazníků, získal nejen náklonnost miliónů lidí, ale také odbyt, který přesahuje ročně 1 miliardu dollarů a 2 000 obchodů po celém světě.
Comments (0)