Guess patří k nejoblíbenějším výrobcům stylových hodinek a kabelek současnosti. Pokud jste i vy podlehli jejich kouzlu, čtěte dále.
Módní značka Guess vznikla roku 1981 v Kalifornii a založili ji bratři Paul a Maurice Marciano, pocházející z Jižní Francie. Právě rodná Francie dodává všem výrobkům Guess ten náležitý elegantní styl zkombinovaný s nádechem divokého amerického západu. Jejich kvalitní kolekce záhy dosáhly úspěchu jak v USA, tak i v Kanadě a postupně rozšiřovaly svůj repertoár o další produkty.
Guess vytvořila první reklamní kampaň v roce 1982 a o tři roky později spatřily světlo světa jejich proslulé černo-bílé reklamní fotografie. Z reklamních kampaní značky Guess vzešla i řada známých tváří modelingu, jako například Claudia Schiffer, Adriana Lima, Eva Herzigová, ale objevily se v nich také Drew Barrymore či Paris Hilton.
V devadesátých letech začala popularita značky Guess výrazně klesat z důvodů nové konkurence (v podobě značek Calvin Klein, Diesel, Tommy Hilfiger či Gap), ztráty skvělého renomé a marketingové a ekonomické situace.
Po roce 2000 značka Guess zcela změnila strategii i styl a na kontroverzní minulost, kterou získala v devadesátých letech, se z velké části pozapomnělo. Hlavním marketingovým prvkem nových kampaní se staly fotografie plné vzrušení a sexuálního jiskření, díky kterým se firma Guess začala opět vracet na vrchol. Nová reklamní kampaň s módní ikonou a vzorem amerických teenagerů Paris Hilton byla velice úspěšná a Guess si tak mohl připsat na účet celou řadu nových zákazníků.
Džínové móda podle Guess
V osmdesátých letech se firma Guess zařadila po bok těch nejpopulárnějších značek produkujících džínovou módu. Guess byla jednou z prvních společností, které začaly vyrábět designerské džíny, jenž povyšovaly klasické džíny na módní hit, podobně jak tomu bylo například u Calvin Klein. Jejich první produktem, který je zároveň proslavil, byly revoluční 3 zipové džíny „Marilyn“, ze kterých se stal okamžitý trhák díky novému obepnutému střihu zvýrazňujícímu ženskou postavu.
Guess kolekce
Již od počátku svého působení stojí v čele firmy bratři Marciano. Maurice se zabývá designem a prosperitou společnosti, zatímco Paul se stará o image a reklamní kampaně.
V současnosti Guess navrhuje kolekce dámských, pánských i dětských modelů. Velký úspěch slaví Guess rovněž s kolekcemi hodinek a také s ostatními doplňky, mezi které patří jak široká škála kabelek, bot, tak i šperků. Guess také produkuje speciální levnější kolekce oblečení a doplňků, které se prodávají v outletech značky nebo na jejich webu. Společnost Guess Inc., sdružující pod sebou všechny odvětví a značky Guess, se snaží, aby jejich produkty získali velkou prestiž a exkluzivitu, a proto se začala objevovat také na světových týdnech módy. V roce 2005 pak přišla společnost na trh se svým novým parfémem.
Nejvyhledávanější sortiment
- Kabelky
- Boty
- Peněženky
- Parfémy
- Batohy
- Hodinky
- Trička
- Náušnice
- Mikiny
- Tenisky
Obchody Guess v ČR
Ještě na počátku devadesátých let byla u nás značka Guess známá jen skupince módních znalců, kteří sledovali novinky ze světa zahraniční módy. Postupem času se ale tato módní ikona oblečení i doplňků značek Guess, Guess Jeans a Guess by Marciano stala známou a obdivovanou i na českém trhu.
V Čechách můžete jedinečný styl Guess najít například v Praze Palladiu, v obchodní pasáži Myslbek, v OC Letňany, v OC Nový Smíchov, kde najdete obchod Guess by Marciano. Mimo Prahu můžete nakoupit v obchodě Guess by Marciano v Brně v OC Olympia.
Další informace značce Guess najdete zde.
Comments (0)