Musíme uznat, že značka Humanic má mezi českými spotřebiteli již svoji dobrou pověst. Výrobky totiž spadají do rozumných cenových hladin a kvalita zpracování přitom nebývá nijak ošizena. Právě proto se najde mnoho osob, které ji důvěřují a v případě potřeby vhodné zboží rádi pořizují. Veškeré modely se totiž pochopitelně drží současné módy.
O společnosti
Humanic ve skutečnosti představuje dceřinou firmu obrovské evropské korporace The Leder & Schuh Group, která se zaměřuje právě na obuvnictví. Malá společnost na trh vstoupila v roce 1907, kdy otevřela první dva obchody ve Vídni. Období pronikání do jiných zemí však započalo až poté, kdy značka Humanic získala vedoucí postavení v Maďarsku. V roce 1992 proto obyvatelé Brna mohli navštívit první pobočku u nás. Na Slovensku přitom k podobné situaci došlo až o deset let později. Jako startovací místo přitom byla vybrána Bratislava.
Boty co mají styl
To, že Humanic obuv patří mezi hlavní zboží firmy již pravděpodobně vyplývá. Velmi se přitom klade důraz na budování silnéznačky. Vytváří se tak pocit důvěry a prodejce vystupuje z anonymity. Chcete-li se osobně přesvědčit, jak produkty ovlivňují světové trendy, prolistujte si nejnovější Humanic katalog. Mnohdy se zde totiž nachází skutečně krásné plody designérské práce.
Víte, kdo je shoemanic?
Móda je určitě inspirující i vzrušující zároveň a může výrazně ovlivnit naši náladu. Humanic vytvořil termín shoemanic, kterým označuje osobu, která se do bot naprosto zamilovala. Má s nimi totiž zvláštní až vášnivý vztah a obvykle je i sbírá. Povaha takových lidí se přitom mění podle toho, zda nosí své oblíbené boty. Pokud i vy v uvedených „příznacích“ rozeznáváte někoho z vašeho okolí, doporučte mu návštěvu nejbližší prodejny Humanic. Obdobný postup ostatně společnost doporučuje i na svých webových stránkách s příkladným názvem – www.shoemanic.com.
Comments (0)