Italská značka Intimissimi se stala známou především díky svůdnému spodnímu prádlu pro ženy. Společnost se však zaměřuje i na módní oblečení vhodné nejen pro dámy, ale i muže. Tím to však nekončí, na trhu totiž stejnojmenné označení nalezneme i na přípravcích pro podporu přirozené krásy (např. tělové krémy a parfémy). Firma má totiž velmi široký záběr a soustředí se na rozsáhlé portfolio produktů, z čehož těží především zákazníci. Když si totiž vybíráte oblečení, chcete přeci, aby se na jeho produkci podílel tým se zkušenostmi. A tuto podmínku Intimissimi do poslední tečky splňuje.
Historie
První předpoklady k budoucímu úspěchu se zrodily již roku 1996. Právě tehdy totiž oděvní firma Calzedonia vytvořila tuto novou značku. A za jakým účelem? Hlavní cíl byl již od počátku jasný. Nabízet produkty velmi dobré kvality za extrémně atraktivní ceny. Intimissimi spodní prádlo se záhy stalo synonymem luxusu za přijatelné náklady. Podprsenky a kalhotky (mnohdy v krásných vzájemně ladících setech) si zákaznice prostě zamilovaly. Když potom sortiment doplnila pyžama a nádherné košilky bylo o zdaru společnosti rozhodnuto. Ostatně už sám za sebe mluví i následující údaj. Již v roce 2008 ve světě existovalo 1100 prodejen. A to včetně Česka.
I pro mne?
Intimissimi prádlo získává neochvějné postavení prakticky mezi všemi věkovými skupinami. Samotný výrobce jej proto propaguje jako vhodné od 15 do 50 let. A jak již bylo zmíněno, módní kousek naleznou v nabídce i pánové. Stylové boxerky se přitom rovněž vyznačují pohodlným nošením.
Prodejny
Tato značka se aktuálně prodává v několika městech naší republiky. Na oficiálním webu www.intimissimi.it se však seznam obchodů bohužel nenachází. Nezbývá tak než pátrat na vlastní pěst. Poradit vám však můžeme následující postup. Tyto stránky slouží jako informační portál pro zájemce o zaměstnání. Nám však mohou pomoci nalézt podle lokality nejbližší místo, kde lze nejen tuto značku pořídit (např. prodejna Intimissimi Praha).
Comments (1)